Anya, mosolyogsz rám?
2020. október 14. írta: Hajdú Éva

Anya, mosolyogsz rám?

 

images.jpg

A Kapcsolat Fenntartása.
A Kötelék Fenntartása.
A Szeretet-Kapcsolat Fenntartása.
Amikor együtt dolgozhatok párokkal, végül is újra ismétlődő megbízás, cél, hogy a felek szeretnének újra Kapcsolódni egymáshoz. Mert ez út közben valahogy elmarad. És hiányzik. 
Te hogyan csinálod?
Az én kislányom így. 
Egy mélyen egyszerű kérdést tesz fel nekem, amikor békülni szeretne.
ÚJRA kapcsolatba akar velem kerülni egy konfrontáció után. 

MERT AKAR! 
NEM BÍZZA A VÉLETLENRE. 
NEM RÁM VÁR!
Cselekszik. 
Kérdez. Kér. Kérlel.
Anya! Mosolyogsz rám?

És soha nem mondom, hogy nem.

Mert azt tanuljuk a Nagyoktól (Carl Rogers), hogy Feltétel Nélküli Pozitív Viszonyulás...
Anya, mosolyogsz rám?
Mert ÚJRA Kapcsolódni szeretne.
ÚJRA, ÚJRA, ÚJRA ÉS ÚJRA.

Ez az, amit a gyerekek még tudnak. 
Felnőttként meg nem ezt az Újra-Kapcsolódási-Képességünket Fejlesztjük.
Hanem a Szét-Kapcsolódási-Képességünket.
istockphoto-641288086-170667a.jpg

Amikor 3 hét feszkó után végre én önző állat újra tudtam szívből-békésen kapcsolódni a férjemhez, akkor reggel oda bújtam mellé. Mert a gyerek szobájában alszom. Aznap volt a születésnapom. A férjem pedig szó nélkül átölelt. Ez volt a legszebb születésnapi ajándékom. Hogy szeretetet kaptam. Olyan érzés volt, mintha áram futott volna át rajtam. 
Megkönnyebbültem. 
Újra-Kapcsolódási-Képesség.
Te is elveszítetted?
he.jpg

Hajdú Éva
párkapcsolati coach, life coach
családi mediátor

A bejegyzés trackback címe:

https://jokepubeszelgetesek.blog.hu/api/trackback/id/tr5116239044

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása