Én vagyok
2024. március 26. írta: Hajdú Éva

Én vagyok

istockphoto-1092744152-612x612.jpg

Tanulok egészségesen kommunikálni?
Tanulom
a konfliktuskezelés művészetét? Tudom, hogy minden konfliktus megoldható?
Vannak biztos bázisaim?
Tanulok szeretni?
Ápolom az értékességtudatomat?
Tanulok p
roaktívnak lenni? Használom az LK-mat?
Pozitív tudatállapotom fenntartása? Tanult tehetetlenség vagy tanult optimizmus?
Paradigmaváltás: t
anulok nézőpontot váltani? Hány szemüveget használok?
Milyen értékek szerint élek? Mik a szabályaim? 
Tanulom az erős önbecsülésemet építeni? Jó minőségű a teflonbevonatom?
Tanulok beszélni a gyerekkorom tanulságairól?
Tanulok napi leltárt készíteni?

Ezek a területek egymást segítik:
hiába kommunikálok emberségesen, ha  lövésem sincs, hogyan motiválhatom magamat.
Meddig vagyok képes egészségesen kommunikálni, ha nem tanulom meg a konfliktuskezelés alapjait?

Hiába tanulok szeretni, ha nem tanulok proaktívnak lenni.

Aki nem szeret tanulni, nagy bajban van.
Coachként ezeket a területeket érintem.

Ez a visszajelzés számomra a COACHING munkáról szól:

"Évánál már többször jártam, nehezen tudtam megfogalmazni magam is a célját, de a beszélgetések alkalmával ez nagyjából helyrekerült.

Néhány hasonló szakemberrel volt kapcsolatom az elmúlt évben, ezért van összehasonlítási alapom.

Évával nagyon könnyű volt a közös hang megtalálása. Nagyon változó hangulatban érkeztem az egyes foglalkozásokra, mindig más álláspontot, véleményt képviselve.

Éva ebből ki tudott, hozni egy olyan dolgot, melyet magam sem vettem észre, de most már tisztán látom. Rávilágított a valódi problémákra, és a segítségnyújtást is megkezdte.

Amit én kiemelnék, számomra nagyon nagyon fontos volt, mert korábban másnál ilyet nem tapasztaltam, azaz a módszer, ahogy dolgozik. Nem kívülről segít, hanem velem együtt dolgozik rajtam.

Együtt halad velem az úton. Motivál! Ez számomra nagyon fontos, mert könnyen a könnyebb út felé terelődnék és állnék a gödörben továbbra is.

A kommunikációban nagyon emberséges. Nekem a langyos víz effektus, hogy szépen elmondja, hogy ez lehet meg az lehet, nem célravezető, és ezt már az elején felismerte.

Nagyon agilisan és teljes odaadással segít. Beleéli magát a munkájába. Emberséges, mindamellett nagyon szakmai is.

Összefoglalva nagyon köszönöm a (számomra) egyedi, következetes, racionális és szakmai munkáját. Nagyon sokat segít nekem továbbra is.

Még az út elején járok, de hálával tartozok neki."



A coaching olyan művészet, amely egy másik ember teljesítményének,
tanulásának és fejlődésének
elősegítésével foglalkozik.” (M. Downey)

Azt tapasztalom, hogy Coachingon az ember először
elkezd élni tanulni,
aztán jöhet a fejlődés, az építkezés.

Nincs ház alapozás nélkül.
Komolyan gondolom, hogy semmit nem teszek az emberi bankszámlámra,
és ettől egyre csak nő az értéke?

hearts-1450300_1280.jpg
A Coaching számomra ezt is jelenti:

a mai ember,
mai kérdésére,
mai módon,
mai választ
ad.

Mély öröm számomra, amikor tanúja lehetek annak,
hogy az embertársam elkezd eszmélni,
aztán rendezi az ügyét.
Fejlődik.
A coaching számomra erről a mérhető munkáról, és a közös örömről szól.


he.jpg

Hajdú Éva
családi mediátor
life coach
párkapcsolati coach

A bejegyzés trackback címe:

https://jokepubeszelgetesek.blog.hu/api/trackback/id/tr7118364063

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása