Amikor leöntöttek egy adag napsütéssel
2021. november 01. írta: Hajdú Éva

Amikor leöntöttek egy adag napsütéssel

wheat-3506758_340.jpg

Ki vagy, és mi a célod az életeddel?

Ezt kérdezte tőlem tegnap egy ismerősöm.
Azt mondta, kíváncsi, hogy tudok-e válaszolni erre a két kérdésre.
Hülye vagy?- kérdeztem kedvesen.
Én egyfolytában ezzel foglalkozom.
Túl sokat is. Beismerem. 
Szóval nem szó szerint. 
De ezt válaszoltam. 

Ki vagyok?
Ki voltam?
Szemétdarabok széthullva.
Aztán eljött a mélypont ünnepélye, drága Pilinszkytől tanulva a léthelyzetet.
A mélypont ünnepélye, ahonnan már nem volt lejjebb.
Legalábbis ezt éreztem. 
Aztán felfelé kezdtem tápászkodni.
Célom volt, hogy összeszedjem magamat. 
Élni akartam, mert nem tudtam, mi az.
Elképzelhetetlen érzés volt, hogy egyszer lesz egy békés otthonom!
A házasság iszonyat nem működésében is élni akartam. 
Ezért fejlődtem, rengeteget dolgoztam a mentális egészségemért. 
Szó szerint heroikus küzdelmet folytattam. 
Magamért. 
És lett.
Egy békés otthonom. 

Két ember, akikkel a legnagyobb örömem együtt lenni, csak úgy.
Ez a két lény a férjem és a kislányom. 
A szeretet ereje tartotta össze a házasságomat.
Mertünk szeretni akkor is, amikor a legnehezebb volt. 

És a célom? Az életemmel?
A munkámmal, amiben megint sok a harc, szeretnék megélni belőle.
Ez lehetetlen egyenlőre.
De egy lehetetlen álmom már teljesült!
Célom, hogy továbbra is gondoskodjam, tápláljam a házasságomat. 
És továbbra is megtegyem amit csak lehet a gyerekem mentális egészségéért. 
Célom, hogy mi hárman még sokáig együtt lehessünk, ami a legjobb érzés a világon. 

Ennyi.

Ismerősnek megköszöntem, hogy megtámadott a kérdéseivel.
Utána mit éreztem?
Mintha leöntöttek volna. 
Egy adag napsütéssel.

És most. 
Téged kérdezlek.
Ki vagy, és mi a célod az életeddel?
he.jpg

 

A bejegyzés trackback címe:

https://jokepubeszelgetesek.blog.hu/api/trackback/id/tr2716741958

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása