Motiválj! (Bevezetés, bemutatkozás)
2016. június 08. írta: Hajdú Éva

Motiválj! (Bevezetés, bemutatkozás)

Szevasztok! 

Hajdú Éva vagyok, mediátor, coach, tréner. Azt tapasztalom, hogy nagy szükségem van motiválni képes emberekre, könyvekre, környezetre. Tök mindegy mire, csak erőt adjon, meríthessek belőle, motiváljon. És amikor ez működik, az egy sejtelmes érzés. Mert ezeket az erőforrásokat nekem kell felismernem, nekem kell TUDNI építkezni belőlük. De nem lennék erre képes, ha nem lennének körülöttem ezek az emberek, akik egyszerűen motiválnak, erőt kínálnak elfogadásra neked és nekem.

A motiváció az egy belső hajtóerő, ami tettekre, pozitív élményekre sarkall.

Hogy élek-e a lehetőséggel? Az az én dolgom. Na de itt vannak! Itt vannak ezek az emberek, az én sztárjaim. Nem hagyományos értelemben sztárok ők, hanem emberek, emberi történetekkel.

Reményeim szerint velük fogok beszélgetni a blogban. Mivel nem ismerek sztárokat a szó hagyományos értelmében, nem tudok sztárokkal beszélgetni. De itt vannak ők! Az én sztárjaim! Olyan történetekkel, amivel csak ők tudnak minket motiválni. Őket akarom! Mert nem a lóvé teszi az embert, bár a pénz jó dolog. Az a baj vele, amikor elkezdjük imádni. És amikor a külsőségeket imádjuk, elveszítjük a belső erőnket. Az igazi erő forrása belül van, ott, ahol te vagy. 

A NARCO című francia film egyik karakterének Jean-Claude Van Damme a kedvenc sztárja. Elképzel egy beszélgetést magában, ahol Van Damme az ő lelkiismeretének szerepét alakítja, és ezt mondja:

"A sikert csak magunkkal szemben érjük el. A többi nem számít. Sztár vagy azoknak, akik szeretnek." 

Ez az én mottóm itt. 

 he_1.jpg

www.jokepubeszelgetesek.hu

kep_en.jpg 

A bejegyzés trackback címe:

https://jokepubeszelgetesek.blog.hu/api/trackback/id/tr698790074

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása