Elő-adás-megosztás
2019. március 20. írta: Hajdú Éva

Elő-adás-megosztás

hajdu_eva_coach2019_03_18_2_1.jpg

Nagyon köszönöm a visszajelzéseket!

"Kedves Éva!
Nagyon szépen köszönöm a mai estét! Nagyon jól esett hallgatni a szavaidat, gondolataidat, személyes tapasztalásaidat! Szerettem volna még hallgatni sokáig."

"Szia Évi! A tegnapi előadásod fantasztikus volt, egy hibája, hogy csak 1 óra volt. Ebből akár egy hétvégi program is lehetett volna. (…) Minden szavadat, mondatodat értettem és átéltem. (…) Gyönyörűen fogalmaztál, magyarul, azaz érthetően beszéltél, iszonyat lendületes, őszinte voltál. Na, hát csak így tovább, hajrá!!! Puszillak!" 

 

img_5018.jpg

img_5022.jpg

img_5014.jpg

img_5025.jpg

KÖSZÖNÖM EZT AZ ESTÉT,  KLASSZ KIS EMBERI KÖZÖSSÉGET ALKOTTUNK!
HÁLÁS VAGYOK A BAJAI ADY ENDRE KÖNYVTÁR IGAZGATÓ URÁNAK ÉS A TÁMOGATÓ, KEDVES MUNKATÁRSAINAK. 

A LEGTÖBBET A BAJAI LÉLEK KÖZPONT VEZETŐINEK KÖSZÖNHETEM, AKIK BÍZNAK BENNEM ÉS BÖLCSEN VEZETNEK!
http://lelekkozpont.com/

AZON VAGYOK, HOGY FOLYTATHASSUK A TÉMÁT, REMÉLEM HAMAROSAN ÍGY IS LESZ!
"Nem hiszek a kudarcban, nem hiszek a sikerben, én a munkában hiszek és a boldogságban!"
he_1.jpg
Hajdú Éva
családi-párkapcsolati coach,
life coach

 

A bejegyzés trackback címe:

https://jokepubeszelgetesek.blog.hu/api/trackback/id/tr4514702678

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása