együtt könnyebb
2020. november 17. írta: Hajdú Éva

együtt könnyebb

ad19684caf335aacd6289b2716198dd1.jpg

Egy visszajelzést szeretnék megosztani. 
Erről szól számomra a Coaching. 
A Fejlesztő Megbeszélés. 
A Fejlődés.
Fejlődni senki nem akar, tisztelet a kivételnek. 
Kivételek pedig mindig vannak. 
A Kivételes Kivétel sorait osztom meg.
Benne van számomra az, hogy egyedül nem megy. És egyedül mindig könnyebb. 
Hogy egyik ember ajánlja a másikat, és ez jó!
Az ügyfelem nem hallgatja el, hogy a fejlődés-szembenézés NEHÉZ.
Mégsem lehetetlen! 
Hogy egy adag Coaching Megváltoztatja az Életünket.
A sorsunkat. 
És ha én fejlődök, akkor mások is mellettem. 
MINDENKORI MONDANIVALÓM LÉNYEGE:
GONDOLKODJ FEJLŐDÉSBEN.
GONDOLKODJ EGYÜTTMŰKÖDÉSBEN.

 

Nagyon szivesen megosztom a veled való beszélgetésünk eredményét!!!

Készülj fel, nem lesz rövid!
Örök szkeptikus VOLTAM! Bármikor szóba került bárminemű ilyesmi dolog, hogy párterápia, mentálhigiénés foglalkozás vagy ehhez hasonlók, mindig is úgy gondoltam, hogy kuruzslás és ingyenélés. Mások nyomorainak meghallgatása, pénzért könyvből tanult tanácsok osztogatása!
 TÉVEDTEM!!
Ahhoz, hogy rájöjjek erre, az kellett, hogy a kapcsolatom a volt feleségemmel odáig süllyedjen, hogy válás lett a vége. Szerencsére még mindennemű sz@r előtt megismertem egy embert, akin keresztül eljutottam hozzád! Igen a (név)! Mondjuk ettől még mindig úgy gondoltam, hogy a te foglalkozásod csak lehúzás, de a sok szenvedés után úgy voltam vele, hogy sz@rok arra a pár forintra, félre teszem az előitéleteimet, és meglátjuk mi lesz!
 Megláttam!! Ha akkor Októberben nem megyek el hozzád, akkor nem biztos de valószínűleg mára egy lelkileg roncs VESZTES figura lennék, aki mindenki mást hibáztat, csak saját marhaságait nem tudja kezelni! Persze ehhez kellett a második meg a harmadik coaching is!! De egy percét sem bánom egyik alkalomnak sem! Persze tudom, hogy ehhez a sikerhez 2 ember munkája szükséges, és csak a te vagy csak az én személyem nem lett volna elég hozzá, viszont az a fajta iránymutatás amit tőled kaptam, és rendkívül kemény, de hatásos szabályrendszer, amit a segítségeddel magamnak beállítottam, na az az amiért ezer évig hálás leszek! Nyilván most ez kicsit nyalizós meg ilyesmi, de számomra ez a fajta dolog ami az elmúlt egy hónapban zajlott, olyan mértékben formálja a felfogásomat,  a hozzáállásomat,  és az önbecsülésemet, hogy még én is meglepődöm magamon!! Mindezek nem sikerültek volna, sőt nem is tudnék ezekről, ha nincs (név), nincs a Lélek Központ, és nem vagy te Évi!
Summázva az egészet, csak annyit tudnék mondani, hogy tényleg mindenkiben ott van a vesztes és a nyertes egyaránt. Viszont a megfelelő iránymutatással,  és kellő akaraterővel bárki lehet NYERTES!! Köszönöm szépen Évi, hogy a segítségeddel lassan én is nyertesnek érezhetem magam! 
he.jpg
KAPCSOLAT
PÁRKAPCSOLAT

FEJLŐDÉS 
FEJLESZTÉS
KOMMUNIKÁCIÓ
KONFLIKTUS KEZELÉS
ERŐS ÖNBECSÜLÉS
Hajdú Éva 
Baja, Lélek Központ

A bejegyzés trackback címe:

https://jokepubeszelgetesek.blog.hu/api/trackback/id/tr616288626

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása