Fiatal felnőtteknek (is) ajánlom
2021. február 23. írta: Hajdú Éva

Fiatal felnőtteknek (is) ajánlom

 board-784363_960_720.jpg

"Eleshetsz!
Csak ne maradj úgy!"

"Hogy kell felkelni?
Ez egy fontos kérdés. "
(Popper Péter,
Kéretlen útravalók c. előadásából)

Coaching.
Fejlődés.
Munka.
Eredmények.

 

Kérted,hogy írjam le a pénteki munkánk összefoglalóját neked.
Szeretem amikor valaki őszinte és külső szemszögből látja a dolgokat, és keményen megmondja, hogy mi a helyzet.
Te ezt teszed, amiért hálás vagyok, és ezért is szeretek veled együtt dolgozni.
Őszinte volt,kemény,és lényegre törő.
Teszek azokért a dolgokért, amik például nem mentek.
Nem elengedem,pl. mint régen, hanem megoldást próbálok keresni rá, mert van LEHETŐSÉGEM változtatni és SZERETNÉK is rajta változtatni.
Változik az életem elég rendesen.
Azt érzem, ehhez nagyban hozzájárul a közös meló, amit nagyon köszönök.
Így összegezve egy kemény szemfelnyitós,  reális,  és nem utolsó sorban totálisan őszinte beszélgetés volt, ami engem többé tett.
board-928392_340.jpg
A közös munka végén:

Öt mondatban akkor összefoglalom mit is tettem meg, és mi a visszajelzésem.
Megtanultam,hogy az igazán jó dolgok csak azután következnek, amikor előtte valami nehéz kibírhatatlan dolog történt az életben.
Rájöttem arra,hogy tudok egyedül lenni, és élvezni azt, amit csinálok,  bármi is legyen az.
Elkezdtem szeretni önmagamat.
Megtanított ez a pár hónap arra,hogy igenis felelősek vagyunk a dolgokért, amiket teszünk,de szembe kell nézni vele.
Végezetül :) Egy rohadt életem van,egyetlen egy, és azt nem szabad elpazarolni.
Gyerekként a sok stressz és idegesség,látva a szüleim életét megtanított arra így huszonéves fejjel,hogy nagyon észnél kell lennem, és tartanom magam bármi is van.

5 dolog az utókornak még.
HIT
KEMÉNY MUNKA
NYUGALOM
HALADÁS
ÖNBIZALOM(talán ez a legfontosabb)"
he.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://jokepubeszelgetesek.blog.hu/api/trackback/id/tr8416436564

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása