Öröm. Igazi. Mély.
2021. április 29. írta: Hajdú Éva

Öröm. Igazi. Mély.

 watercolor-384873_340.jpg

Közös munka. 
Egy meleg szívű emberrel.
Téma. 
Szinte mindig.
Erős önbecsülés.
Alkatrészei, ezekkel dolgozom:

1)
Határozottan, magabiztosan beleállok a feladatba, konfliktusba?
(Nem kívül nagy az arcom-hangerőm. Belül mély a szívem.)

2)
Határaim
Például tudok-e NEM-et mondani?

3)
Hála Tudok-e örülni egy (hétköz)nap apró örömének?

4)
Kudarckezelés
Gödörbe kerültem.
Azért, hogy megtanuljak kimászni belőle?
Vagy megtanuljam megmagyarázni, miért nem mászok ki belőle?

5)
Spontaneitás, Rugalmasság.

Munkánk kellős közepén.
Egyszer csak.
Melegszívű embertársam ezzel a Tapasztalattal ajándékozott meg engem:

 

Annyira örülök, mert ma szükség volt a rugalmas spontaneitásomra, és képzeld Évi működik, meg van!
Nincs annyira összetiporva az önbecsülésem!
Ma reggel kiengedtem a mosogatóvizet a mosogatótálba és gondoltam gyorsan leviszem a hulladékot, mielőtt még jön a kukáskocsi minden kikerüljön a lakásból , a szemetesvödör is üres legyen .
Tisztaság és rend legyen.
A tisztaság érzésemet erősítsem!
Még szerencse hogy felvettem egy kardigánt és cipőt, telefon a zsebemben és kulccsal bezártam az ajtót.
Igen ám, de visszafelé nem működött a kulcs, sokszori próbálkozás után sem nyitotta ki a kulcsom a zárat.
Próbáltam hívni a zárszaküzletet, mindhiába, még korai volt az időpont.
Így maszk nélkül elkerekeztem Édesanyámékhoz
Hál’Istennek otthon voltak, Édesapám beengedett, eltöltöttem egy kis időt náluk,  megvártam, hogy kinyisson a zárszaküzlet , és tudjak telefonálni és segítséget kérni a problémám megoldásához.
Nagyon segítőkészek voltak.
Gyorsan orvosolta a problémát a zárszakértő,  sikerült hamar bejutni a lakásomba,  még a mosogatóvizem sem hűlt ki.
Nem pánikoltam be, a megoldáson voltam,  és minden ment mint a karikacsapás!"

board-928392_340.jpg

Az én területem a Fejlődés.
A Fejlődés "csak" egy lépés.
Előre.
A Fejlődés Sikerélmény.
A Fejlődés Siker. 
A Fejlődés Élmény.
Akkora Siker-Élmény, hogy nem tudod nem megosztani másokkal.
Legyen Erős az Önbecsülésünk.

Jó utat!
he.jpg

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://jokepubeszelgetesek.blog.hu/api/trackback/id/tr2716517234

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása