Emberi: a fejlesztő megbeszélésekről (1.)
2023. december 08. írta: Hajdú Éva

Emberi: a fejlesztő megbeszélésekről (1.)

board-784363_960_720.jpg
Tegnap felhív egy régi ügyfelem.

"Éva! Ember lettem!"

És elmagyarázza.
Évek óta halad előre.

Egy másik, nem régi jelzés a COACHING MUNKÁRÓL:

"Szia Éva !

Nagyon régóta szerettem volna valamilyen módon írásban is megköszönni, amit értem tettél, az útmutatásért, az eszközökért,  amiket te adtál a kezembe és, hogy segítettél felnyitni a szemem, hogy láthassam a valós értékeket. Neked köszönhetem, hogy életem legrosszabb időszakára úgy tudok visszagondolni, hogy az egy csodálatos dolog kezdete. Bármikor bármibe tudok segíteni vagy csak beszélgetnél, én mindig ott leszek neked.
Még egyszer nagyon köszönök mindent."

Én is köszönöm, hogy együtt dolgozhattunk.

Az egészség 13 területe, ahol (nem) élünk: 
https://jokepubeszelgetesek.blog.hu/2022/11/22/elfelejtett_biztos_ertekeink


he.jpg
Hajdú Éva 

life coach
családi mediátor
párkapcsolati coach

"Ha a hernyó folyton azon gondolkodna, hogy megismerje önmagát, vajon lenne belőle pillangó?" 
(Andre Gide) 

A bejegyzés trackback címe:

https://jokepubeszelgetesek.blog.hu/api/trackback/id/tr3817880837

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása